Wednesday, February 3, 2010

Kenapa aku tak pergi...kenduri kahwin

Biarlah ape orang nak kutuk.. jangan sampai Allah kutuk aku sudah.. memang bab ini aku selalu berbalah.. peduli apa aku.. aku bukan baik sangat sebab itu aku tak nak bersubahat dalam benda-benda macam ini.. walaupun ada ustaz yang mengharuskannya tetapi aku rasa tak releven pulak.. sebab siap ada program karaoke lagi.. baik lelaki mahupun wanita.. siap mengalun suara yang cukup mengetikkan kan aku... nak pergi ke kalau majlis kahwin ada ini semua.. aku dah kata aku tak baik sebab itu aku tak nak tambah share aku kat benda laro' macam ni.... macam dalam posting aku bersanding..haram? ..memanglah tak semua amalan bersanding itu haram dan ramai ulamak yang tak berani nak mengharamkan sebab statement diorang bakal mengundang kemarahan pihak istana tapi aku tetap komited kalau ada pelamin je aku tetap tak pergi .... kaum kerabat ? Ini yang payah ... kena pergi kursus pulak lah tentang berdakwah secara berhikmah... apanakkata...

No comments:

Post a Comment